joi, 26 mai 2016

Inundatia

Seara trecuta a plouat cu piatra si mi-a inundat balconul. Asternuturile iepurelui pluteau, iepurele inota de zor, mocheta era fleasca si toate cutiile de carton moi. Prind iepurele inotator si il introduc in baie sa se usuce. Ii improvizez repede culcus din ce gasesc, pescuiesc iarba plutitoare din balcon si i-o ofer pe post de premiu pt "Cel mai bun inotator", apoi imi vad de treaba mea....
- Maaami?Ai lasat iepurele meu sa se inece pe balcon?
- Inota, mama... Nu s-a inecat!
- Atunci unde e? Poti sa imi spui?
- L-am dus in baie sa se usuce...
- In baie?!?!Eu ma usuc in pat dupa ce fac dus...
- Tu nu esti iepure.
- Si ce daca! Ma duc sa il usuc cu foenul...
- Iepurii nu se usuca cu feonul. Le e foarte frica de zgomot. Eu nu te-as sfatui sa te apropii cu foenul de el....
- Ooof! Si eu ce fac? Macar un prosop i-ai dat si lui sa se stearga?
- L-am sters eu.
- Si acum e bine?
- Era bine de la inceput.
- Ba nu! Iepurii nu prefera apa si tu l-ai uitat pe balcon...
- De unde stii tu ca iepurilor nu le place apa?
- Oof! Am vazut la desene... Nu le place si gata! Binee?
- Bine, bine... Te rog frumos sa ma ierti ca am uitat iepurele pe balcon...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu