joi, 30 iunie 2016

Cumintenia pamantului

- Mami, stii? O prietena de-a mea a dat cu capul in geam si l-a spart.
- Ce a spart?
- Capul. Si geamul. Si au dus-o la spital. Si doamna doctor a cusut-o cu acul si ata asa cum cosi tu papusile mele rupte.
- Vaai... si nu a durut-o?
- Ba daaa... dar a fost curajoasa!
- Aha. Dar cum a reusit sa dea cu capul in geam?
- Pai daca nu se tinea...
- De unde sa se tina?
- De bara in autobuz.
- Aaa... era si un autobuz acolo?
- Ooof! Da mai mami! Ai uitat... Nu s-a tinut de bara si a dat cu capul in geamul din fata de la autobuz.
- A dat cu capul in parbriz.
- Daaa. Si au zburat mii de cioburi peste tot.
- Am inteles acum.
- Bravo mami! Auzi? Dar tu stii ce cuminte am fost eu?
- Cum ai fost?
- Cuminte. Eu am mers cu tataie Florian cu autobuzul si m-am tinut asa de bone de bara ca nu am dat cu capul in parbriz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu