vineri, 16 decembrie 2016

Violenta in familie

- Mami, azi am avut o zi proasta.
- Cum adica?
- La gradinita am avut o zi proasta.
- Ce a fost asa de rau? V-au invadat extraterestrii??
- Maaami, atunci era interesant. Crezi tu ca vin extraterestrii la noi la gradi?
- Habar n-am. Poate vin ei la un moment dat... Dar, daca nu au venit azi, ce ti s-a intamplat?
- M-am ciupit cu cureaua de burta.
- Arata-mi? Cum cu cureaua?
- Am prins pielea in chestia aia de la curea... Uite...Aaa, nu se mai vede nimic, aici aveam buba.
- Catarama. Bine ca ti-a trecut. Te-a durut rau?
- Daaa, si plangeam, si dupa ce ca plangeam a mai venit si Edi si m-a ciupit. Si apoi ma striga Isobel.
- Hmm, dar pe tine te cheama Bianca. De ce te striga asa?
- Nu stii? Isobel e o regina. Si Edi cand aude numele ei imediat se indragosteste de mine.
- Si asta e un lucru rau?
- Pai da. Ca mie imi place de Alin.
- Si care e problema?
- Repede tu! Problema e ca lui Alin ii place de Rebeca.
- Si tie nu iti place de Rebeca?
- Nuuu, eu sunt o fetita, mie imi plac baieteii.
- Serios? Si de ce nu vrei sa te iubeasca Edi?
- Nu intelegi?!? Eu nu vreau sa ma casatoresc cu el si sa facem copii!
- Nici eu!
- Dar el vrea. Si eu nu vreau ca el e bataus si o sa iasa copiii ca el.

Un comentariu: