duminică, 29 ianuarie 2017

Closca

(Inainte de culcare)
- Noapte buna, Bianca! Sa visezi frumos!
- Mami, vrei sa iti zic o surpriza?
- Cred ca da!
- Poti tu sa ai grija de oul meu la noapte?
- Ce ou?
- Oul meu. Am ramas gravida si am facut un ou.
- Ca o gaina?
- Daaa, m-am transformat in gaina.
(Shit, am un ou crud pitit prin dormitor!!!)
- Si ai luat un ou din frigider sa il clocesti?
- Nuuu! Am voie sa iau oua din frigider?
(Na, acum i-am dat idei)
- Pai nu, alea sunt doar pt mancat. Ce ou ai luat?
- Am facut o magie si am transformat un balon in ousor.
- Foarte bine. Si unde e ousorul sa am grija de el?
- Acolo, in brate la maimuta. L-am invelit biine!
-Bine. Il iau eu. Auzi? Dar din oul tau iese un pui de fetita, sau un pui de gaina?
-Hmmm.... un pui de dinozaur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu