vineri, 12 iunie 2015

Detalii care fac diferenta....

Pentru ca am casa santier in ultima vreme, timp de blog nu am deloc asa ca:
Am lasat copilul sa isi dezvolte creativitatea pe peretii unei camere si au iesit niste fluturasi deosebiti:

***

Azi dimineața, fi-mea pe jumătate adormita încerca sa isi ia periuță din suport. 
O nimerește pe a lui taxu dar nu se prinde... 
O uda si da sa puna pasta pe ea.... 
Își da seama ce a făcut, se uita nedumerita la periuță si zice: "Ce pușca mea am făcut?"

***

- Maamiii! ieli ca planz, cand dolmeam tati a tipat la mine.
- Cum mai mamai, tu dormeai si tati tipa?
- Nunu, eu nu ascultam si nu vloiam sa dolm, si tati a tipat sa ma culc....
- Asa a facut?
- Da... Mamii? Tati ma mai iubeste?
- Da mami, cum sa nu te iubeasca, ce, eu nu tip la tine cand ma superi?
- Aaaa, nu mami, tu tipi tot timpul, da eu te iubesc asa cum esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu