marți, 26 aprilie 2016

Indienii

Din Legile lui Murphy pt parinti astazi exemplificam principiul: " Nu poti tu sa faci atata ordinde cate dezordine sunt eu in stare sa fac."
Pentru ca Romanul face curatenie generala de 2 ori pe an (de Paste si de Craciun) si ne aflam in Saptamana Mare m-am apucat de smotru. Ieri am facut ordine in jucarii. Cu de toate: sortat jucariile pe categorii, asezat frumos pe rafturi si in dulap, fiecare jucarie in cutia ei, etc. Avand in vedere ca fetele mele au mai multe jucarii decat pot eu numara, aceasta operatiune mi-a ocupat cu succes jumate de zi. Timp in care Bianca se ocupa constiincios cu luatul jucariilor de la ea din camera si imprastiatul lor prin toata casa. In all fairness camera arata fantastic aseara. In aceasta dimineata ploioasa ma retrag sa culc copilul mic, timp in care Bianca isi face de lucru in camera mea imaculata. Dupa cele 10 minute alocate Lidiei, intru sa vad ce face Bianca. O gasesc in varful patului cu foarfeca in mana, tunzand o pereche de papuci flocosi si un vulpoi pufos. O cert, ii explic ca ceea ce a facut e nasol, ca acum trebuie sa bag iar aspiratorul, etc. Pleaca bosumflata in bucatarie. Dupa ce termin de adunat flocoseniile din pat merg dupa ea. Imi ornase scaunele cu frisca la tub si dansa in jurul lor.
- Ce faci mama? 
- Ma joc de-a indienii. Vezi aici am facut focul si transmit mesaje cu fum indienilor care l-au rapit pe pompierul meu.
(Doamneee, cat ma bucur ca ii e frica inca de foc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu