marți, 29 august 2017

Povestea jucariilor

-Mai Bia! Tu stii de ce sunt interesante jucariile astea noi?
-Hm?
-Ele au fost ale altor copii.
-Eu am luat jucariile altor copii? Si ei nu mai au cu ce sa se joace?
-Nuuu.... Uite, tu ai jucarii de care te-ai plictisit?
-Pai daa....
-Ei bine, copiii astia... jucariile de care s-au plictisit stii ce au facut cu ele?
-Ce?
-Le-au vandut. Asa au strans bani sa isi cumpere alte jucarii.
-De asta erau triste jucariile mele.
-Triste?
-Da. Ca nu mai era nici un copil care sa se joace cu ele. Dar eu le-am cumparat si o sa le inveselesc.
-Bun asa. Pai si jucariile cu care tu nu te mai joci? Ele nu sunt triste?
-Ba da! O sa le dau la alti copii sa se ineveseleasca si ele.
-Vrei sa le vinzi?
-Nu! Eu le dau gratis. Ca tu ai bani sa imi cumperi altele, alte mamici nu au bani sa cumpere jucarii pt copiii lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu