marți, 1 august 2017

Telefonul

-Mami? De unde e telefonul ala sus?
- E telefonul lui tati.
- Si-a uitat tati telefonul acasa?
-Nu. Si-a cumparat telefon nou si pe asta nu il mai foloseste.
-Woow... pot sa il iau eu si sa fie al meu?
-Nu stiu. Va trebui sa il intrebi pe tati cand vine.
-Dar tu nu poti sa mi-l dai?
-Pot sa ti-l dau sa te joci un pic cu el. Daca il vrei de tot va trebui sa il intrebi pe tati pt ca e telefonul lui, nu al meu.
....
-Tati? Pot sa te rog ceva? Muuult mult de tot vreau sa te rog...
-Ia zi...
-Ti-ai luat telefon nou?
-Da.
-Si... telefonul vechi nu il mai folosesti, nu?
-Pai nu.... as fi vrut sa i-l fac cadou bunicii..
-Lasa ca bunica nu are nevoie de telefon. Dar stii cine are nevoie de telefon? EU!
-Ce sa faci tu cu telefonul?
-Sa ma joc. E foarte important. Plus ca te pot suna cand esti departe de mine si imi e dor de tine.
-Dar copiii de varsta ta nu au telefon.
-Edi are. Se joaca pe centru cu el.
-Mamica lui s-a grabit. E prea mic pt telefon.
-Ba nu e. Are 6 ani.
- Pai tu nu ai 6 ani. Iti zic cum facem: Pe asta i-l dam bunicii cadou si poate, daca esti cuminte, cand o sa ai 6 ani primesti si tu.
-Dar eu vreau acum!
-Acum nu se poate. Pe asta vechi i l-am promis bunicii.
-Ooof! Hai, bine!
...
-Mami, pot sa dorm cu telefonul meu cel nou?
-Care telefon?
-Ala al lui tati.
-Dar ti l-a dat tati?
-Aaaa.... cred ca da.
-Sigur ti l-a dat? L-ai intrebat tu?
-Da.
-Si ce a zis?
-A zis... a zis... a zis ceva.
-Ce?
-Mmm... nu mai tin minte... oare ce a zis? Am uitat!u

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu