marți, 19 septembrie 2017

Lista

-Biaaaaa.... te trezesti? E timpul sa mergem la gradinita...
-Nuuu.
-Ba e. Ti-am zis aseara ca iti va fi greu sa te trezesti daca te culci asa tarziu.
-Da, stiu, dar nu imi era somn. Deloc. Stii doar ca ieri am dormit la gradinita.
- Dar asta nu inseamna ca seara nu mai dormi!
-Nu, inseamna ca pot sa ma culc tarziu. Azi vii sa ma iei dupa masa de pranz, si gata, nu mai dorm.
- Ma gandesc ca faceti lucruri interesante si dupa somn.
- Doar ne jucam. Ieri am facut puzzle cu Andra.
- Am vazut. E draguta Andra. Cati ani are?
-Nu stiu. Eu nu stau sa fac interogatorii ca nu sunt detectiv!
- Totusi, ar fi fost dragut sa o intrebi cati ani are. Sunt sigura ca ea te-a intrebat.
-Ooof! O sa ii intreb pe toti si iti fac o lista si gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu