marți, 26 septembrie 2017

Silenzio stampa

-Buna, Bia! Ce faci? A fost bine la gradinita azi?
- Mneah!
- Asta ce inseamna? Nu v-a dat sa mancati?
- Nu vreau sa vorbesc despre asta!
- Despre ce nu vrei sa vorbesti? Despre mancare?
- Am zis ca nu vreau sa vorbesc despre asta!
- Ok, ok.... nu stiam ce inseamna "asta". Scuza-ma.... Nici tu nu ai fost foarte clara in exprimare....
- ...
- Stii ce am facut eu azi?
- Nu. Eu am facut un pom.
-Cum adica un pom? Dar ce, tu esti samanta?
- Nuuuu! Era un pom desenat pe foaie, si eu am decupat frunze din hartie colorata, si i le-am lipit.
- Oau! Si a iesit frumos?
- Mhm. Ti-l arat maine dimineata. Apoi am colorat ceva, si apoi am mancat. Si ne-a dat mazare cu carnita. Si stii ca mie nu imi place mazarea. Dar carnita era prea tare pentru dintii mei miscatori, si imi era foame, asa ca am fost nevoita sa incerc mazarea.
- Vai! Imi pare rau! (not)
-Sa nu iti para. E muuuult mai buna decat mazarea ta, cred ca au o mazare speciala pt copiii mofturosi ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu