luni, 2 octombrie 2017

Ce fac motanii cand cresc


- De ce n-ai mai stat afara ieri? Lidia a gasit o pisica blanda si s-a jucat cu ea. Sunt sigura ca ti-ar fi placut si tie.
-Ba nu.
- Nu ti-ar fi placut? Ciudat, eu stiu ca tie iti plac pisicile.
-Pai imi plac, dar am pisici cu care sa ma joc la bunica.
-Alea nu-s asa blande!
- Nu toate, dar e un motan... Tigrutu il cheama.
- Si Tigrutul asta e bland?
-Aproape. El intai fuge si apoi, dupa ce il prind, sta la mangaiat.
-Deci sta la mangaiat pentru ca il tii tu?
-Da. EU l-am imblanzit!
-Cum asa?
- Paaai: cand era pisoi mic il bagam la bunica in casa si ma jucam cu el. Ii faceam jucarii din ghemotoace de hartie si ata si ne jucam impreuna. Asta cand aveam eu 4 ani jumate. Dupa aia il mangaiam si el torcea..
-Cred ca era foarte frumos...
-Era, da. Dupa aia a crescut si nu am mai putut sa il bag in casa.
- De ce?
-Pai a facut ce fac toti motanii cand se adultizeaza...
- Se adultizeaza?
- Da. Adica se transforma in adulti plictisitori.
-Se maturizeaza, cresc.
- Asa, se maturizeaza.
- Si ce fac motanii cand cresc?
- Tu nu stii?
-Nu.
-Fac purici mami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu