luni, 30 octombrie 2017

Trial handbal

- Si, ce -a pus sa faceti la concursul de handbal?
- Eh, sa alergam...
- Atat? Nu v-a mai pus sa faceti nimic altceva?
- Daaa, dar alergam printre jaloane si obstacole... si aveam si o minge in mana...
- O minge? Si alergati cu mingea in mana? Nu faceati nimic cu ea?
- Ba daaa... Dadeam cu ea la poarta..
- Ahaaa... Si nimereati poarta?
- Eu da.
- Nu era prea grea mingea pt voi?
- Nuu, ca era o minge mica, aia grea nu am folosit-o.
- Aha. Si aveati si portar? Sau aruncati cu mingea in poarta goala?
- Cum goala? La handbal exista portar, nu?
- Da... Deci aveati portar?
- Da. Intai a fost o doamna portar, apoi a fost nenea Cornel portar.
- Si ai reusit tu sa dai gol chiar si cu nenea Cornel in poarta?
- Daaa... Ma uitam cu atentie si tinteam fix unde nu ajungea el cu mana.
- Copil destept. Si alti copii faceau la fel?
- Unii da, unii nu. Eu am dat 6 goluri.
- Oaau! 6? Eu Credeam ca nenea Cornel e un portar foarte priceput...
- Eh, nu era asa de priceput, se cam incurca, de aia il pacaleam si dadeam eu gol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu