duminică, 4 noiembrie 2012

Copiii spun intotdeauna adevarul


Am o prietena care divorteaza. Motivul ei, cand am intrebat-o a fost ca barbac'su nu ii ofera suficient romantism, si ea nu poate sta langa un om care nu ii ofera ce are ea nevoie. Mi s-a parut pueril, sunt impreuna de 10 ani, au o fetita minunata de 3 ani si ne mai sunt si nasi... Ma gandeam ca dupa 10 ani e greu sa mai simti fluturi in stomac, dar nici nu cred ca trebuie sa te mai astepti la asta, o relatie se maturizeaza in timp, se transforma in ceea ce isi doresc cei doi.... 
Intre timp ea s-a mutat intr-o garsoniera cu chirie, plimba copilul de la unul la altul si ea zice ca e fericita. Am crezut-o si n-am avut nimic de comentat in privinta asta. Mi se pare ca fiecare om are dreptul sa invete din greselile proprii, si ca o relatie nu e treaba nimanui decat a celor direct implicati.
Azi m-am intalnit cu fica'sa pe strada. Iesea cu bunicii in parc. Si a zis asa: " Buni, eu vreau la mama si la Sorin." Se pare ca motivul divortului a fost cu totul altul decat a vrut ea sa ne lase sa credem, si am aflat asta total intamplator de la un copil de 3 ani... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu