duminică, 11 noiembrie 2012

Nunta

Nu mai vreau la nunta la tara in viata mea... Nu ca sunt eu un om care se lamenteaza de aiurea dar:
Vaiii, a fost oribil!!!!.
In afara de miri nu cunoasteam pe nimeni .Astia au facut nunta sa stranga bani: au fost vreo 400 invitati, balamuc.... Nu au servit peste, aperitivul arata de parca mersesem la pomana nu la nunta, doar un fel de salam si niste sunca presata, in rest masline, rosii, castraveti, branza, cascaval..... Intre orele 12, cand au adus sarmalele si 3 cand au adus friptura nu am mancat nimic.... La friptura nu era decat o bucata de porc si un carnat cu legume congelate.... Brrrr.... Dupa friptura am plecat acasa..... Sa nu a spun ca a fost asa de frig ca atunci cand mi-am dat pantofii jos acasa si am pus picioarele pe gresie, mi se parea gresia calda.... Concentratia de pitzi pe metru patrat era ridicata, maneaua a fost in floare.... Bine macar ca la baie era curat si aveau fluturasi pe pereti:)
Groaznic!!!!!!
Eu sunt de parere ca daca tot inviti 400 de oameni la nunta, macar nu te zgarci.... Ca lumea va avea siiiigur de comentat. Nu am nimic impotriva celor care vor sa faca nunta mare, e alegerea fiecaruia, am ceva impotriva prostului gust. Nici cu manelele nu am mare lucru doar ca daca le ascult bubuind de la 9 seara la 3 dimineata mi se cam apleaca:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu