marți, 18 decembrie 2012

Cargus (guest post)


Maldita a patit-o cu un curier Cargus.... Luati de cititi sa stiti de cine sa va feriti:
Am comandat acum o saptamana o pereche de botine. Aveam de ales livrare prin posta sau prin Cargus. Livrarea prin posta costa 10 lei, iar cea prin firma de curierat 20 de lei. Am ales firma de curierat, ca sa evit experientele neplacute cu Posta Romana. (Ma astept ca angajatii sictiriti si dispretuitori sa-i intalnesc exclusiv la stat, dar iata ca sunt o naiva! Macar doamna cu caciula scamosata de la posta n-a tipat niciodata la mine si nu mi-a trantit niciodata coletu-n fata plina de draci.)
In mailul de confirmare a comenzii eram anuntata c-o sa primesc coletul in 10 zile lucratoare, adica cel tarziu vineri, 21 decembrie si c-o sa fiu sunata inainte. Am dat adresa de livrare de la birou pentru ca pe-acasa calc foarte rar, dar la birou ma pot gasi 9 ore pe zi fara probleme.
Ma astept ca o firma de curierat sa sune cu cateva ore inainte, sa se asigure ca, atunci cand ajung ei, poti si tu sa-i intampini, sa le platesti si sa primesti coletul. M-am asteptat prost. Ma pomenesc cucurierul la usa. Nu aveam bani cash, ca sa achit si, ca sa vezi napasta, niciunul dintre colegii mei n-avea sa ma-mprumute. Il rog pe curier sa ma astepte cinci minute (jur ca 5 minute fac pana la bancomatul din capatul strazii), pana ma duc sa scot banii, la care el, cu un gest nervos, smulge pachetul de pe masa pe care-l sprijinea si pe un ton plin de nesimtire, imi spune:
- Eu nu pot sa astept atata! Si da sa plece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu