duminică, 23 decembrie 2012

Shopping

Nu pot face cumparaturi pentru cadouri decat in ultimul moment. Daca le cumpar mai devreme nu am rabdare sa astept Craciunul, le ofer pe loc persoanei dragi (sau ma dau de gol cu mult inainte sa apara Mosul). De unde rezulta ca si eu fac parte din oamenii care se imbulzesc in magazine fix inainte de Craciun (sau Paste, sau Mos Nicolae). Ma enerveaza si ma oboseste ingrozitor aglomeratia, ma derajeaza ca, in ciuda faptului ca ofertele sunt atractive si nenumarate, atunci cand in sfarsit ajungi sa gasesti raftul potrivit, obiectul pe care il doreai cu disperare ori nu mai e deloc, ori e deja stricat... si atunci trebuie sa ma reorientez si o iesire de juma de ora prin magazine (punct ochit, punct lovit), se transforma in una de cateva ore, din care ma intorc nervoasa, fara cadourile pe care le vroiam initial, si fara pic de chef de orice altceva. Si fac parte dintre persoanele care nu au niciodata rabdare sa stea mai mult de o ora prin magazine... Nici cand nu e imbulzeala nu stau cu orele sa probez, sa ma uit in toate magazinele etc. Prefer sa fac mai multe drumuri in zile diferite.

Voi cand va faceti cumparaturile pentru cei dragi?

2 comentarii:

  1. Si eu le fac in ultima zi, asa cum probabil ai citit. ;)
    Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le cam adun într-un dulap. se întîmplă să uit de ele... am boala asta de a cumpăra chestii pentru copii (ai altora), să le pun bine şi cît pe ce era să păţesc cu nepotul că aproape depăşea mărimea tricoului pe care-l ţineam eu pentru "mai încolo" - a fost cam la limită situaţia :)

    dar cumpăr şi mult pe ultima sută de metri :)

    RăspundețiȘtergere