sâmbătă, 8 decembrie 2012

Prezervativele = Moartea pasiunii

Stateam la coada la hypermarket... Printre altele cumparasem si prezervative ca deocamdata imi ajunge un copil si nah, no glove, no love! In spatele meu era un nene la vreo 40 de ani, genul de muncitor cu ziua si bautor cu noaptea, care tocmai se lauda amicului care statea langa el la coada ca: "Mah, mama a murit stau singur!" (raspunsul find: "ce bine de tine!). Tanti de la casa se misca in reluare, eu deja bateam din picior (ma grabeam, trebuia sa dau gata mancarea la copil in maxim o ora) si doar ce il aud pe nenea din spatele meu: " De ce cumparati d'astea don'soara, nu stii ca sunt moartea pasiunii?" Am ramas perplexa... ma jur ca n-am stiut ce sa ii raspund si am tacut incercand sa il ignor.

Eu prefer prezervativul deoarece am ramas insarcinata in ciuda pastilei de a doua zi. Anticonceptionalele imi fac rau, si fizic si psihic iar alte metode mi se par mult mai nesigure. Sotul nu are o problema cu aceasta metoda anticonceptionala deeeci.... Voi ce ziceti? Sunt prezervativele moartea pasiunii?

3 comentarii:

  1. Eu cred că teama de o sarcină nedorită e mai "moartea pasiunii" decât prezervativul.

    RăspundețiȘtergere
  2. E treaba fiecaruia ce metoda contraceptiva foloseste, sau daca foloseste vreuna... mi se pare penibil ca cineva sa incerce sa iti dea sfaturi (necerute si in public) pe tema! Si da, prefer oricand prezervativul unui copil nedorit. Daca l-ai intreba pe nenea cu pricina, cred ca si el la fel... incredibil, ce le trece unora prin cap ca e potrivit sa comenteze! Ma gandesc ce mutra ar fi facut daca i-ai fi spus ca le iei pentru bunicul, ca tu vrei oricum sa intri la manastire :))

    RăspundețiȘtergere