joi, 18 aprilie 2013

Status update

Ea e bine!
După ce marți a făcut 39,3 de mi-a sărit inima din loc (nu dați cu pietre, copilul meu, în 1 an jumate nu a făcut NICIODATĂ febră așa mare) , de marți seara nu a mai făcut febră. Deloc. Mai mârâie nițel dar e pe bază de alint. Azi dimineață a auzit un copil mic făcând gălăgie pe scara blocului și a început  "Bebe? Ai, bebe? Mama! Ai, ai, bebe!"( hai la bebe) Ce contează că era 7 dimineața,  mie îmi bubuia capul de nesomn, gatul de "Rosu în gât luat de la mandră, și ochii refuzau categoric să se deschidă mai mult de un milimetru din cauză de lipsă acută de cafea, Bianca vroia la bebe. A început să urle instant când a văzut că nu o să o scot la copil. Ghinion. Eu i-am explicat că bebe nu stă să se joace cu noi că are treabă cu mă-sa, mi-am pus cafea ăi am căutat ceva de supt pt gât.
.Concluzie: Ea e bine! Restul e can-can!

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca si-a revenit! Tu ia niste sirop de care ti-am zis si o sa vezi ca te lasa in pace gatul :-) Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere