joi, 16 ianuarie 2014

Nervii mei

Azi dimineata aveam treaba grupa mare si fi-mea insista sa deseneze cu carioca... Pe mobila, pe pantalonii ei, pe pantalonii mei, pe covor, pe cearceaf, in fine, in toate locurile ei preferate de desenat. I-am dat 3 foi diferite pe care sa isi exercite talentul artistic. Nimic. Apoi m-am rastit la ea. Tot nimic. Nivelul meu de toleranta este unul extrem de scazut dimineata. Am amenintat-o de vreo 2-3 ori ca ii iau cariocile daca nu se potoleste. Nu s-a potolit, m-am enervat si i-am luat cariocile. A pus mana dezamagita pe forfecuta si mi-a dat o gaura in pantaloni. Evident, putinul meu calm s-a epuizat total si am inceput sa o cert. La care Bia:
- Nu te supaia ca nu e binee, nici pt cei din jui, nici pt mineeee.....
M-a bufnit rasul instant. Mi-au trecut nervii instant. O iubesc.
In caz ca nu stiti melodia, iaca:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu