vineri, 31 ianuarie 2014

S-a rupt lantul de iubire

Fi-mea dintuieste zilele astea. Adica ii iese si ultima masea. Baloseste tot si roade ce apuca. Inclusv suzeta. Azi dimineata a reusit performanta sa ii dea o gaura. A venit la mine:
- Mami, suzeta aie pai!
- N-are par mami, doar ai rupt-o!
- S-a iupt! Eu ce ma fac acuma????
- Nu facem nimic. Nu avem alta suzeta.
- Dai e iuptaaaa!
- E rupta mami! Asta e! O folosesti asa cum ai avut grija de ea!
A mai ros-o putin, apoi a abandonat-o pe un colt de masa. De cate ori a cerut-o i-am dat-o tot pe aia. La pranz a refuzat categoric sa doarma. O ora a bocit dupa suzeta. Dupa ce si-a dat seama ca nu are ce sa ii faca, s-a resemnat. Pe la 6 o intreb:
- Mami, vine noaptea, ce facem cu suzeta?
- Huh?
- Pai noaptea ce fac copiii?
- Dom?
- Da mami noaptea copiii dorm... Si tu ce faci noaptea?
- Fac nani.
- Bun, si ce ne facem cu suzeta?
- E iupta!
- Da, e rupta si alta nu avem... Dormi cu ea rupta?
- Nuuu! Nu e buna!
- Deci, dormi fara suzeta?
- Ihm.
La ora de culcare a luat-o totusi cu ea. Si-a baut laptele, mi-a dat biberonul, a mai ros un pic la suzeta, apoi a pitit-o bine sub perna. Si a adormit. Repede si fara urlete si proteste. Era obosita. S-a trezit pe a 12. A facut pisu, a mai baut un biberon cu lapte. A cautat suzeta. A bagat-o in gura. A intors-o pe partea cealalta. A scos-o. A bagat-o din nou. I-am soptit: "E rupta, mama!" A bagat-o la loc sub perna si s-a culcat. Astept cu nerabdare ziua de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu