joi, 14 februarie 2013

La mulți ani de Valentine's Day!

Ziua lui Valentin ăsta nu a fost niciodată una din sărbătorile mele preferate. Nu întelegeți de aici că aș fi total împotriva acestei sărbători importate, dar nu prea cred eu că există o singură zi pe an în care demonstrezi că iubești. Mă rog, nu spun că m-ar deranja o ciocolată și o floare...
Acum că am lămurit aceste aspecte importante referitoare la ziua de azi să vă povestesc cum va decurge ziua de 14 februarie pentru mine... Copilul meu a decis încă de aseară să își arate iubirea ei nemăsurată față de mine și tac-su așa că până la 1 jumate ne-a cântat "Nani Nani", poate adormim noi, că ea nu avea chef. La 8 dimineața a dat trezirea, am postat-o în fața televizorului (dacă tot e sărbătoare, să simtă și copilul) cu un castron cu bucăți e fructe în față și eu m-am postat în fața monitorului cu o cafea maaare alături.
Azi am de făcut următoarele:

  • să fac mâncare (ostropel cu piure)
  • să spăl vasele (că aseară am dat chef eu și copilul personal și n-am mai avut timp și de ele)
  • să fac un tort că vine în vizită un prieten care azi face 31 anisori (siiimplu, in 4 minute, rețeta de aici)
  • să merg la cumpărături ca mâine plecăm la Bran
  • să merg la dentist (am programare la 3 jumate)
  • să nu uit să bag la spălat că nu am ce să pun în bagaj

Hai că nu-s așa multe de făcut, dacă intră și banii pe card mă declar mulțumita.
LE: Acum avem si link la reteta.

Un comentariu:

  1. distracţie plăcută la Bran!
    sper că a fost ok la dentist!
    (foarte tare aia cu vezi aici dacă te bate în funcţie de în ce zodie e el, foarte foarte tare!) :D

    RăspundețiȘtergere