marți, 19 februarie 2013

Leapșa nu e moartă....

Am primit de a Mara abțibildul ăsta:


Pentru a finaliza leapșa trebuie urmate instrucțiunile:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei care ţi-a nominalizat blogul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei să le afle şi ceilalţi.
3. Răspunde la întrebările formulate de cel care te-a nominalizat şi inventează la rândul tău un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi vei nominaliza.
4. Nominalizează 9 bloggeri pe care îi admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-i.
5. Anunţă-i şi pe ei că au luat un Liebster, ca să aibă de ce să se bucure.


Deci:
1. Mulțumesc, Mara
2. Sunt mămica perfectă pentru puiul meu, frumoasă, cuminte, nefumătoare de curând, îmi las părul să crescă la loc după ce l-am tuns urmând și eu obiceiurile mămiceniei, îmi place albastrul, n-am răbdare deloc, sunt egoistă și egocentrista, acum învăț să scriu cu diacritice, visez să am o casă pe pământ și o curte plină cu câini și pisici, de când am auzit pt prima dată bătând inima copilului meu sunt impotriva avortului.
3. Întrebările Marei:

1. Remuşcări sau regrete?
Nu am.  

2. Ce vicii aveţi? 
Clasice: alcool și tutun.  

3. Când eraţi mici, ce voiaţi să vă faceţi când o să fiţi mari?
Profesoară de română. Acum lucrez în vânzări.

4. Un motiv pentru care v-aţi trage pe loc o pereche de palme.
Când țip la copil... și apoi mă prind că oricum nu pricepe . 

5. Cu ce vă încărcaţi bateriile?
Cu plimbări seara pe malul mării.

6. Ce vă scoate din sărite?
Ipocrizia.

7. De ce vă e cel mai frică în viaţă?
De singurătate. 

8. Ce vă place cel mai mult la poporul român?
Grea e asta...Rabdarea.  

9. Care ar fi cel mai frumos cadou pe care aţi vrea să-l primiţi de la partener?
Incă una la fel.

10. Ce v-aţi dori pentru blogul vostru?
Un IT-ist. 

11. Cea mai mare dorinţă pentru următorul an.
Să ne fie bine. :)

 4. Nu știu exact unde văd câți follower-i are fiecare așa ca nominalizez 9 bloguri care îmi plac mie foarte mult Ioana, Suzi, Misz Adri, Vio, Camelia, Maldita, Evergreen, Ambasadoarea, Cristina care trebuie acum să răspundă la întrebările de mai sus (adică cele venite de la Mara, că pe mine nu m-au mai ținut nervii să inventez altele).

Gata, dacă nu vă convine, nu vă obligă nimeni să o faceti dar eu sper că vă va face plăcere.

3 comentarii: