marți, 2 iulie 2013

Ca-n filmele cu prosti

Suntem la tara si am tot incercat sa las mandra doar cu chilotei, poate scapam odata si noi de pampersi si pampersii de noi. Mai devreme a zis: "Ooo! Caca!" Si a facut pisu in trandafiri inainte sa apuc eu sa ii dau jos nadragii. Buun, schimb copilul, ii explic frumos ca daca vrea sa faca pipi sa imi zica si eu o dezbrac sa nu se ude. In vreo 10 min o aud: "Mama, pipi!". Cum eram departe rau de olita, ii dau jos nadragii sa faca pipi in gradina. Copilul trage parț, eu imi inchipui ca face caca nu pipi, o iau pe sus si alerg disperata spre olita. Cainele dupa noi tragand de fusta mea (luuunga). La un moment dat raman cu fusta in vine (potaia dadea din coada cu o bucata de material in gura), trantesc copilul pe olita, injur potaia si... Nimic. Bianca nu a mai facut nici pipi nici caca iar eu de ciuda i-am pus pampers si am trimis-o cu bunicul la plimbare.

3 comentarii:

  1. Baby steps! Pe fratele meu mic il punea mama pe olitza la ore fixe, dimineata la trezire, de vreo 2 ori in timpul zilei si seara inainte de culcare. Ii dadea o jucarie sau drumul la tv, sa-i faca tronarea placuta si...cu timpul a devenit obisnuinta si el a inceput sa ceara...
    Pupici pt tine si Bibi

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le am cu astea, dar am doi verisori mici care au trecut prin aceleasi etape. Greu e cu copiii :).

    RăspundețiȘtergere