luni, 22 iulie 2013

Facebook style

Dupa ce am citit postul asta mi-am dat seama ca nu stii niciodata cine poate vedea pozele cu copilul tau pe care le-ai postat de bunavoie pe net. Asa ca m-am apucat sa fac ordine in poze. Apoi voi face ordine in prieteni. Nu de alta dar am observat ca am printre prieteni o gramada de oameni pe care nu-i cunosc. Si care nu mi-ar placea sa vada pozele mele cu Bianca.
 Voi pe cati dintre prietenii vostri de Facebook ii cunoasteti personal?
V-ati pus vreodata problema cine va citeste postarile, si mai mult, cine va poate poza sau filma fara ca voi sa va dati seama. In cate poze ati aparut accidental? Stiu ca traim in secolul tehnologiei, ca mai noi, lumea face poze la orice si le face publice, dar, la un moment dat, nu simtiti nevoia deintimitate, nu aveti nevoie de spatiul vostru, in care sa nu patrunda nici macar prietenii apropiati? Ce faceti cand descoperiti ca detalii din viata voastra, detalii pe care le credeati private, sunt cat se poate de publice.
Eu pana acum nu am constientizat aspectul asta. De acum voi avea mare grija cine poate sa vada ce fac eu public.

Un comentariu:

  1. Acum aprox. un an mi-am pus aceeasi probl. Am in lista si dau accept sau add numai persoanelor pe care le-am cunoscut personal. In functie de cat de prietena sunt cu respectivele persoane le limitez apoi accesul la chestiile private folosind privacy settings->blocking->restricted list. Cei de pe restricted list vad numai postarile publice, ca si cei care nu sunt in lista de prieteni...Asa am procedat eu, tu faci cum crezi..:)

    RăspundețiȘtergere