marți, 23 iulie 2013

Na!

Ca sa vedeti ca nu sunt doar o egocentrica misogina, va povestesc de pagina asta gasita intamplator pe facebook. Cineva isi cauta Alina. Stiu ca si eu sunt pe jumatate Alina daaar, nu corespund descrierii. Oricum, gestul mi s-a parut suficient de interesant incat sa vi-l impartasesc. Asadar, daca va recunoasteti in descriere, daca o cunoasteti voi pe Alina lui, sa ii ziceti si lui sa nu mai caute in zadar. Baiatul ala zice cam asa:

"Îți amintești?
Era într-o miercuri, 22 mai, pe Magheru, în jurul orei 21:30. După o piesă extraordinară, ies de la teatru cu gândul de a-mi croi drumul spre casă. Atunci te-am văzut pentru prima dată. Ne-am însoțit pe același drum, dar tu nu o știai încă. Întru târziu, în apropierea metroului, îmi fac curaj și-ți întind mâna pentru a te saluta. Alina, mi-ai spus. De-acum cuvintele-mi erau deșarte. Emoțiile abundaseră, nu-mi mai dădeau pace. Îmi plăcea tot ce simțeam, tot ce vedeam. Părul tău bogat, împletit și adus în față, rochia ta simplă, dar suficient pentru a-ți spune tinerețea, chipul tău frumos pictat în luminile curioase ce-ți însoțeau privirea, sau zâmbetul tău încrezător. Mi-ai spus că nu poți da curs vreunei invitații pentru că nu ne cunoașteam deloc. Înțelegeam perfect, dar cu atât mai mult voiam să te revăd. În cele din urmă, mi-ai zis că dacă ne vom vedea din nou, atunci e destinul. Am zâmbit împreună și atunci ți-am dat dreptate, renunțând astfel la gândul de a mai încerca. Dar acum NU, nu vreau să mă las pe mâna destinului, așa că încă te caut, dragă Alina... Sper ca această rețea de socializare, pe care o folosești, să facă, într-un fel sau altul, să primești acest mesaj.
ps 1: erai însoțită de o prietenă..
ps 2: pe cât de public este acest mesaj, pe atât de necunoscută vreau să rămână identitatea noastră."




2 comentarii:

  1. Cunosc multe care sigur ar vrea sa fie Alina flacaului asta. Pacat ca si-a ingustat posibilitatile de imperechere cu un criteriu ca asta. Alina din Bucuresti...sau care a fost in Bucuresti la ora aia in locul ala..este ori super ghinionista, pierde un tip romantic (raritate in zilele noastre) ori super norocoasa, a reusit sa scape elegant de un deviat mintal care se fixeaza pe fete la prima vedere atat incat sa le caute de bezmetic pe retelele de socializare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Varianta 2, varianta 2 :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere