joi, 18 iulie 2013

HIV lupta impotriva cancerului?

S-a intamplat un lucru atat de uimitor ca am ramas eu cu gura larg cascata. Dupa ce mi-am adunat barbia de pe jos, mi-am dat seama ca lumea trebuie sa afle. E uimitor, important si ar trebui transmis la cat mai multe persoane. Poate ajuta pe cineva. Niste doctori s-au gandit sa faca in asa fel incat sistemul imunitar sa lupte singur importiva celulelor canceroase. Si au folosit virusul HIV pentru asta. Si le-a reusit. Nu de fiecare data, nu perfect, dar le-a iesit. Si acum, copii aflati in pragul mortii, cei pentru care nu mai e nici o speranta, au o sansa la viata. Mica, dar totusi o sansa.

Exista un film care sumarizeaza ce au facut ei, il puteti vedea aici. E scurt, are doar 3 minute, merita sa apasati play.

Exista un blog care explica pe larg ce au facut ei si cum functioneaza. Il puteti accesa aici.

Initial mi-a fost lene sa dau play, am zis ca nu ma pasioneaza povesti lacrimogene. Azi dimineata ma plictiseam si am apasat totusi pe play. Apoi am devorat orice informatie am putut gasi in legatura cu asta.

2 comentarii:

  1. Interesanta informatia. Nu stiu cat de utila ar fi , chiar si pt bolnavi. De multe ori nu putem sa ne tratam de boli mai "usoare" , mi-e greu sa cred k sunt multi care ar putea avea acces la o tehnologie atat de avansata. Ma refer la factorul financiar.

    RăspundețiȘtergere
  2. macar sa stie ca exista o sansa si sa lupte pt ea si tot e bine.

    RăspundețiȘtergere