miercuri, 20 noiembrie 2013

Buna dimineata!

Ieri am avut fericita idee de a dormi la pranz cu ea. Ideea in sine a fost buna, m-am trezit dupa 3 ore de somn, odihnita si rabdatoare, mama perfecta! Noaptea am avut probleme. Pe la 1 inca numaram oi. La 2 mi-am deschis laptopul si am parasit oile. La 3 am adormit, la 7 a dat mandra trezirea. Ea era odihnita, dormea deja de 10 ore. Eu? Oh well, poate dorm si azi cu ea.
Cum Murphy insista sa imi demonstreze ca are dreptate, in loc sa imi beau cafeaua linistita in timp ce ingerasul meu de copil se uita la desene, azi, fix azi din toate zilele din lume, fi-mea are chef de joaca. Si-a adunat jucariile si mi le-a adus in brate. Le loveste cu capul de masa ca apoi a mi le dea sa le pup. Fuge prin casa in cautare de alte plusuri pt pupat. Se piteste si tipa: "Maaaami! Gasete-ma!" All in all, ea face ce fac de obicei copiii de varsta ei. Mie imi bubuie capul de nesomn.
Se pare ca ma incadrez in stereotipul de mama cu creierii svaiter. Majoritatea postarilor mele sunt despre caca, somn si iarasi caca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu