marți, 12 noiembrie 2013

Cum mi-am petrecut week-end-ul

Sambata s-a plans toata ziua ca o doare capul. Si a fost cea mai maraita. Aveam treaba. Am expediat-o la soacra-mea si am plecat la Ploiesti. Toata ziua am stat cu inima cat un purice. Seara avea febra. Nu mare, dar suficient cat sa ma ingrijorez. I-am dat Brufen. E un  fel de Nurofen dar cu alte E-uri. De la asta nu o doare burta, si isi face foarte bine treaba. A scazut imediat febra. Nici de cap nu s-a mai plans. La culcare i-am verificat dintii. 2 masele incearca sa isi faca loc la ea in gurita. Sper ca de aia are febra, e maraita, etc. Nu cred ca ma iert prea curand daca ia raceala de la mine. Duminica am fost la botez, toate bune si frumoase, am sunat acasa sa verific copilul soacra-mea era ok, copilul mai bine ca niciodata. Am ajuns acsa pe la 11, dormea invelita(?!?), linistita, fara probleme. Pleaca socra-mea acasa, imi pun o bere  un suc si ma asez la laptop. Urla copilul. Merg si ii dau suzeta, urla in continuare. Se dezveleste, ia suzeta si adoarme la loc. Ma intorc la sucul meu, in 10 min urla iarasi. Injur. Merg sa vad ce are. Ii dau suzeta, mi-o arunca cat colo. O intreb daca vrea lapte, zice da, il chem pe tac'su si merg sa ii incalzesc laptele. Urla dupa mineeee. 1 minut a trecut pana m-am intors, avea lacrimile innodate in barbie si il pocnea pe tac'su. Ii dau laptele se linisteste si adoarme. La 12 se trezeste iara, vrea "pisu la veceuuuuuuuuu!!" la 1 jumate din nou, la 3 deja ma apucasera nervii, la 4 ma obisnuisem, la 5 m-am impacat cu situatia, la 6 era treaza de tot.
Luni a tinut-o tot intr-o maraiala. La pranz cand o leganam, deja imi picau ochii in gura, Adoarme, zic: "Mananc si ma bag si eu langa ea!" Zis si facut. M-am pus eu langa ea a inceput foiala in somn. N-am reusit sa atipesc. Auzeam fix orice zgomot din casa. Intr-un final am adormit doar ca sa ma trezesc 20 min mai tarziu, buimaca, in timp ce fi-mea ma certa ca nu am lasat papusa sa doarma cu ea in pat.

In concluzie, sper ca ati avut un week-end mai dragut, si ca nu va dau maselele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu