vineri, 1 noiembrie 2013

Marturisiri

Ieri dimineata am citit articolul asta si m-am stricat de ras. Toti facem gafe in viata, de la Radu care a reusit sa intrebe sarbatoritul daca pune cu noi bani de cadou la colega mea de facultate care a reusit in anul 2 sa dea restanta la un examen de an 4 si sa il si ia.
Eu sunt de-a dreptul speciala. Le-am facut pe toate. Am scapat cainele (meu, cret si latos) in lac, am reusit sa nu observ ca prietenul meu in vremea aia se lingea cu una pe o banca in fata mea ( a venit spasit la mine a doua zi sa isi ceara iertare- boul, s-a dat singur de gol), sa ma sterg cu servetele mentolate (da, fix acolo unde nu bate soarele) inaintea examenului de admitere la facultate (examenul ala am stat pe o buca) si multe altele.
Imi aduc aminte cum m-am plimbat prin oras o zi intreaga cu pantalonii rupti in fund, cum am reusit sa iau 105-ul de la Gara spre Regie si sa ajung in Agronomie, sa ma ratacesc la Unirii la metrou...
Cea mai tare a fost cand, in timpul convorbirii cu un client, am apasat butonul de mute si am comentat ce a zis ala cu colega de langa. Nu, nu am apasat bine pe buton. Tin minte ca a tacut, apoi s-a auzit un: "Ce-ati spus, domnisoara?" Am inlemnit si i-am inchis telefonul in nas.
Mara a scris un articol pe tema asta si eu ma gandeam ca sunt cea mai ametita peroana pe care o cunosc. Calc in singurele balti existene pe o raza de kilometri, reusesc sa imi conving prietenii sa o ia pe singurul drum care inca era inchis din cauza ninsorii (mda, ninsese de cateva zile, drumurile principale fusesera toate deszapezite, ala pe unde am sugerat eu sa mergem, nu!  In apararea mea, cand am vazut ca se nasoleste situatia tot eu am sugerat - DE CATEVA ORI, chiar- sa mergem inapoi, dar a primat incapatanarea masculina), si am absolut toti pantofii juliti in bot.
Ma bucur doar ca Bia seamana mai mult cu tac'su.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu