sâmbătă, 27 februarie 2016

Drumurile noastre poate...

Drum  de 3,5 ore, spre Constanta, cu 2 copii. Bia si-a lasat rucsacul cu jucarii atent impachetate in portbagaj. Se oftica dar nu are ce face. Mai mananca un biscuite, mai cere o banana, mai da iama in jucariile sora'sii. Apoi incepe:
- Eu fac pipi! Nu oprim?
- Imediat ce gasim o parcare, oprim!
- Dar eu fac pipi acum!
- Hmmm! Sigur? Eu stiu ca ai facut pipi fix acum 15 min, cand am plecat!
- Haha! Te-am pacalit! Nu fac pipi!
- Stiam eu! Totusi, nu-i frumos sa minti! Mai bine ne jucam : "Ma gandesc la un animal"
- Mai bine imi e rau de masina... Clar... ma simt rau..
- Ce te doare printesa?
- Nimic! Aaa, mami? Ce te doare cand iti e rau de masina?
- Nu stiu mami... Cred ca iti vine sa vomiti si iti e foarte somn!
- Asa! Imi vine sa vomit! Dar somn nu imi e! Doar mi-e rau de masina!
- Stii la ce ma gandesc eu? Daca iti e rau de masina, oprim masina si mergem pe jos!
- E departe Constanta asta?
- Pai cam e! Iti dai seama, daca cu masina care merge foarte repede ajungeam diseara... Pe jos cred ca ajungem intr-o saptamana...
-Mami, stii ce? Cred ca am rau si de jos!

Un comentariu: