marți, 23 februarie 2016

Prioritati

Bia canta la xilofon (multumim Eliza).
Lalalalalalalalala. Mami se chinuie sa scrie post nou pe blog. Lidia chiuie de bucurie pe langa noi.
-Biaca. Te rog, poti sa te opresti. Incerc sa scriu ceva si e atata zgomot incat nu pot sa gandesc!
- Nu! Pana nu termin eu cantecul nu ai voie sa gandesti.
***
La 7 adoarme Lidia. Ii pun ceva de mancare Biancăi, mă refuză cu grație și se intoarce la consultat papusile. La 7 jumate o spal pe dinti (cu periuta aia nouă care vibrează si pasta de dinti cu aroma de capsune), o imbrac in pijamale si..
- Bianca, hai in pat sa iti citesc o poveste!
- Mi-e pofta de paste. Stai putin sa mananc!
- Ora de masa a trecut! Acum e ora de culcare, ai spalat si dintii... Doar nu vrei sa ii murdaresti acum imediat, nu?
- Ii mai spal o data. Acum da-mi paste din alea lungi... Cum ziceai ca se cheama?
- Spaghete! Dar ora mesei a trecut! Acum e ora pt poveste!
- Dar mi-e foame de baghete delicioase!
- Spa-ghe-te! De ce nu ai mancat la ora mesei?
- Atunci imi era foame de papusi... Acum mi-e foame de spaghete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu