joi, 11 februarie 2016

Never again

Cand eram copil si ma certam cu sora mea ii strigam: " Nu mai vorbesc cu tine in viata vietilor mele! "
Ieri vorbeam cu Bia la telefon:
- Mami, stii ce a facut Dani?
- Ce a facut?
- A zis ca o doare maseaua si trebuie sa se duca acasa...
- Asa... (deturnam nitel discutia spre locuri educative)... Auzi, dar Dani se spala pe dinti?
- Huh? Cred ca da... (isi revine repede) Dar nu asta vroiam sa iti povestesc!
- ( ma fac ca nu aud si mai fac o incercare) Dar tu te-ai spalat pe dinti in dimineata asta? (Stiam din surse sigure ca nu)
- Deci Dani... Esti atenta, da? A zis ca o doare maseaua si a plecat... Si eu am gasit-o pe drum, se juca cu alti copii.... Pai e frumos sa minti?
- Sigur ca nu... Dar poate s-a spalat pe dinti si i-a trecut durerea de masea (speranta moare ultima)
- Ba nu! M-a mintit si eu nu ma mai joc cu ea in viata vietilor mele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu