vineri, 26 februarie 2016

Negocieri

Bianca e negociator inascut.
- Mami, poti, te rog frumos, sa imi dai drumul la desene?
- Hmm, ai fost la baie, te-ai spalat pe dinti?
- Nu inca.
- Pai fugi repede si spala dintii si dupa aia iti dau drumul la desene.
- Uite, nu mai bine facem asa: tu imi dai drumul la desene, eu ma uit la un singur desen, apoi spal dintii biine de tot sa straluceasca.
- OK.
(ceea ce s-a dovedit a fi o decizie proasta ca rula acelasi desen la infinit- maraton or something)
***
- Mami, poti te rog sa ma dai si pe mine cu deodorantul tau?
- Pai nu prea... deodorantul e pt oameni mari, transpiratia lor miroase urat... transpiratia copiilor nu miroase asa urat...
- Dar eu put!
- Cum sa puti, papusica? Nu ai facut tu dus aseara? Acum mirosi a mandarine si fragi... Mmm, delicios!
- Uite, facem asa: tu ma dai doar la o mana, si eu o sa miros a deodorant si a mandarine si fragi... Mmm, mai mult decat delicios...
- Mami, dar deodorantul e toxic pe piele...
- Tu te dai cu ceva toxic??? O sa mori?
-(nu intru in discutii despre moarte la 7 dimineata clar) Uite... el e toxic doar pe piele... Te dau putin... dar doar putin, pe tricou, bine?
- Daaa, dar ma dai la amandoua mainile da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu