miercuri, 20 martie 2013

Cum e măgarul un fel de cal....

... așa și articolul acesta se vrea un fel de erată.
Am dormit atât de bine aseară încât am chef și energie să fac orice. Să încerc să mă fac înțeleasă cu postul trecut. El reprezintă părerea mea personală despre scutecele refolosibile. Eu nu le-am încercat din mai multe motive. Primul a fost cel financiar. Nici nu știam de existenta lor înainte să nasc. După ce am născut nu ne permiteam mai multe lucruri esențiale, scutecele refolosibile nu erau un lucru esențial, nici măcar nu am considerat necesar să le aduc în discuție. Oricum relația mea cu soțul era zdruncinată rău. El suferea că nu reușea să câștige suficienți bani să ne ajungă, eu eram nedormită și nervoasă tot timpul, deci nu ne înțelegeam bine absolut deloc. Apoi, nu le-am încercat pentru că eram o putoare. Mi se părea că abia am timp pt mine iar spălatul scutecelor nu era printre activitățile de care să am timp. Un alt motiv pt care nu le-am încercat era iarna. Nu râdeți, faptul că era iarnă a cântărit foarte mult. M-am gândit că va dura foarte mult până se vor usca, nu aveam mașină de  spălat cu uscător  afară a fost frig extrem (fi-mea s-a născut în noiembrie, în februarie a fost cod galben toată luna).
Nu știu cât m-am făcut înțeleasă, eu am simțit nevoia să dau explicații, atât.
Nu sunt împotriva scutecelor refolosibile, doar ca nu mi s-au potrivit mie la momentul respectiv.

2 comentarii: