sâmbătă, 2 martie 2013

Mărțișor

Când eram prin școala generală, fiecare postare în jurnalul meu începea cu Dragă Jurnalule. Nu știu de ce, așa mi se părea mie că sună bine, așa auzisem pe la altele... Oricum, atunci era perfect.
Deeeci Dragă Jurnalule...
Ieri trebuia să merg la mama să îi zic personal: "La multi ani!" ( e născută pe 1 Martie). Discutasem cu soțul aferent, gasisem bani și își luase și liber de la muncă. Totul era perfect, urma să petrecem un week-end prelungit la Constanța City, cu ai mei pe care nu îi mai văzusem din octombrie. Daaar.... socoteala de acasă nu se potrivește niciodată cu cea din târg. Ieri noapte minunata mea fiică, dragostea și odorul vieții noastre, s-a hotărât să nu doarmă... de la 3 la 9.... deloc....Evident că mi-am petrecut ziua în urlete de copil obosit, căruia nu îi convenea fix nimic și care adormea greu și în reprize scurte. Cel mai frumos mărțișor de până acum.
Nu am mai plecat la Constanța, am reprogramat. Acum avem un week-end prelungit în care nu avem ce face...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu