miercuri, 13 martie 2013

Time Management

Sunt o aiurită... Să vă explic cum fac eu treabă toată ziua:
 Mă apuc să fac mâncare  Descopăr că aseară a mâncat al meu și nu strâns după el. Pun farfuria murdară în chiuvetă, miros eventuala mâncare lăsată afară, o pun la loc. Îmi adun ingredientele necesare, pt asta sigur trebuie să ies pe balcon. Calc pe o jucărie  Mă bucur că nu e mașinuță și nu mi-am rupt gâtul. O ridic și o duc în ladă. Pe drum găsesc copilul făcând curat în coșul cu rufe murdare. Îmi dau seama că trebuie să pun la spălat  Pun rufele în mașină și mă duc în baie să pun furtunul în WC, când ma întorc rufele sunt pe jos și fi-mea râde. Le pun la loc, îi explic ce și cum, dau drumul la mașină și o las să o studieze. Mașina de spălat e în fata ușii de la dormitor, descopăr că nu e făcut patul, mă apuc să îl fac, deschid ușa la balcon (da, același balcon), îmi aduc aminte de mâncare  Văd și rufele pe sârmă, uscate bineînțeles.  Îmi adun ingredientele pentru mâncare  merg în bucătărie,  mă apuc de curățat legumele. Îmi dau seama că e musai să folosesc chiuveta dar sunt vase în ea. Mă apuc de vase, le spăl repede, dau drumul la mâncare că deja e târziu.  Curățenie nu mai fac că nu mai am timp, deja se agită mândra. Intre timp se termină mașina  ies pe balcon cu rufele și descopăr că nu am adunat rufele uscate. Intru în casă să iau coș gol. Mai calc pe o jucărie,  nu, tot nu am nimerit vreo mașinuță,  o iau de jos, intru în sufragerie să o pun în ladă, îmi dau seama că sună telefonul. E soțul nervos că de juma de ora e la magazin și nu știe ce să cumpere că a uitat lista acasă. Încerc să îi trimit sms cu lista, îmi dau seama că se arde mâncarea.  Fug să opresc aragazul, descopăr rufele neîntinse și coșul pus la intrarea în balcon din bucătărie.  Proastă inspirație,  acum miros a ciorbă și mâncare arsă. Le pun la loc în mașină, dau să îi dau drumul sună iar Radu că ce fac cu sms-ul ăla. Intre timp mândra mi se învârte printre picioare. (da, exact ca o pisică). Trimit sms, dau drumul la mașină,  ies pe balcon să adun rufele uscate. Eu le pun în coș, Bianca le scoate din coș și le pune pe jos. Adun rufele. Mă așez 2 min. Aud cum curge apa pe gresie în baie. Am uitat să bag furtunul de la mașina de spălat în WC. Opresc mașina  Strâng apa de pe jos, dau drumul la mașină și mă apuc să dau cu mopul. Descopăr că fi-mea e udă pe picioare. Las mopul și dau să o schimb. Începe: "Mama, papa?". Ii dau de mâncare ciorbiță că pe aia nu am ars-o. O postez în fața televizorului până râgâie și o ia somnul. Mă apuc să scriu pe blog/facebook. Îmi dau seama că a adormit la TV. Îmi jur că nu mai fac, și mă duc să dau cu mopul.
Dar, ma perfectionez, invaț de la altele, și, poate într-o zi, apuc și să fac curățenie. Multumesc Mama Project pt inspiratie.

6 comentarii:

  1. lesin de ras!! =)) in mare parte, traiesc si eu astea in fiecare zi, numa ca eu calc INTOTDEAUNA pe masinute sau mingii=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca ai baiat:)))) eu calc pe plusuri si papusi in general, pe piese lego si masinute cateodata doar :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Parc-ar fi de pe la noi :)). Mor de ras, desi, cand mi se intampla mie, nu ma amuz deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma regasesc in confesiunea ta :) Ma bucur ca te-a inspirat MamaProject. De fapt acesta ii este si scopul, sa ne invatam unele pe altele, sa ne inspiram si sa ne perfectionam, pentru exact puii nostri. Stay tuned, mai avem multe, multe de aflat! Astept raspunsuri, comentarii, si orice altceva si pe MamaProject sau pe pagina de Fb pt a ne dezvolta ca si comunitate de mame ce incearca sa se autodepaseasca pt copiii lor. Te pup!

    RăspundețiȘtergere