sâmbătă, 7 decembrie 2013

Aventuri la culcare

12:35
Ora de somn a fetei. Bunicii vor sa plece la ei acasa. Radu plecase deja la Ploiesti. Bianca se crizeaza. Sa nu plece cumva bunicii fara eaaaaa! Reusesc sa plece intr-un final buncii. 12:45. O las sa se termine Plusica si o bag la somn, gandesc. Suna telefonul. Sotul meu ma anunta ca a sosit curierul cu cadoul de Mos Nicolae al parintilor lui, dar nu poate sa vina pana la mine acasa(???) sa cobor eu sa ma intalnesc cu el in centru. Ii explic ca nu se poate ca nu las fata singura in casa si merg in centru (unde in centru, ca e destul de mare centrul orasului????). Al meu insista sa sun bunicii sa urce inapoi si sa plec eu. Ok. Sun. Fata era relativ linistita. Nu raspunde nici unul.  Intre timp ma suna Radu, ca a vorbit cu fan curierul si vine totusi acasa. Sa il astept ca acum ajunge, si sa astept si bunicii sa vina sa isi ia cadoul. Tot intre timp se termina si Plusica, fata, nebagata in seama incepe sa umble prin sertarul cu acte. Gaseste niste bani si incepe sa ii insire prin casa. Ii confisc. Urla copilul. Injur. Ii gasesc alta ocupatie si astept nerabdatoare curierul. Asta se plictiseste, urla iara, de draci si de oboseala. Imi bag picioarele si o bag la somn. Urla ca ea nu vrea sa doarma.(13:15) O pun pe picioare, se linisteste si incepe sa picoteasca. Aud cheia in usa. Injur. O aude si ea: Cine a venit? Bunicul venise sa isi ia cadoul. Curierul nu venise inca. Incerc a ii explic bunicului cum sta treaba, el imi povesteste ca se grabeste, ca tre sa ajunga undeva, si pleaca. Bia urla dupa el. (13:30)
Intr-un final o linistesc. Adoarme (13:35).
Ma ridic usooor de langa ea, sun sotul aferent sa ii povestesc de curier. Il suna, ii zice de sanatate, in 5 minute apare omul cu coletul la usa. Prea tarziu, dar ce mai conteaza??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu