miercuri, 4 decembrie 2013

Ritual de somn

Noi dormim intr-un pat king size. Adica e cu 20 cm mai lat decat un pat normal. Pe Bia o culc pe 9-9jumate. Noi mai stam, de obicei Radu mai mult ca mine. Aseara, la culcare, s-a foit s-a invartit, pana s-a urcat pe pieptu meu si acolo a adormit. Am asteptat vreo 10 minute dupa ce a adormit, apoi am mutat-o pe perna ei, la mijloc. Am mai stat vreo 5 minute cu naul infundat in parul ei, ascultand cum respira linistit. Inca ma imbata mirosul parului ei. Liniste si pace.
Pe la 12, dau sa ma bag si eu in pat. Intru usoor, sa n-o trezesc. Injur usa care scartaie, intru si o vad. Dormea latita pe perna mea. Eu, de obicei dorm la margine, pe un colt de pat, dim motive de copil rotitor noaptea. Al meu, la fel. Nu puteam sa o las sa doarma acolo. Dau sa o mut la locul ei. Se trezeste. Injur in gand. "Mami?" "Da iubita, aici sunt. Te dai mai incolo sa dorm si eu langa tine?" "Mbime, ma dau!" Se roteste pana ajune cu capul pe perna lui tac'su si picioarele in capul meu. Imi caut un colt de perna liber si ma culc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu