miercuri, 11 decembrie 2013

Buze

Scurt intro:
In general sunt foarte multumita de corpul meu. Nu prea as schimba nimic la mine (bine, poate vergeturile de dupa sarcina le-as stere cu un burete magic daca s-ar putea). Niciodata nu mi-au placut la mine doua lucruri: Buzele maaari, mult prea mari pt fata mea, si parul stil matura. E o parere pur subiectiva, nu dati cu pietre.

Ieri am avut inspiratia sa dorm cu Bia la pranz. Si am tot dormiiit, vreme de 3 ore jumate. Un lucru bun, ar spune unii. Azi noapte, la 1 jumate m-am bagat langa copilul moale si adormit. Mi-am infipt nasul in parul ei, cum fac in fiecare seara, de altfel. Eram hotarata sa adorm. Dupa o ora de foieli, rasuciri, pus copilul pe olita, gasit suzete, dat lapte, am adomit bustean. Pe la 5 Bia a inceput sa urle din motive necunocute mie. Am linistit-o si am dat sa adorm la loc. Initial, am crezut ca cineva bate cuie. Mi se parea al naibii de ciudat. Apoi mi-am adus aminte de unde cunosc eu zgomotul ritmic de deasupra. Era clar, zgomot de tablie de pat bubuita in perete, zgomot care m-a facut sa ma simt fix in caminele din agronomie. M-am bucurat pt vecini si am adormit la loc. 
Am visat ca vreau sa imi injectez acid hialuronic in buze. Dar vreau, nu gluma. Dupa ce am cautat in tot caminul (da, eram inapoi in agronomie), am gasit pe cineva, care m-a invatat cum se efectueaza toata operatiunea si am purces la treaba. In timp ce imi infigeam eu constiincioasa seringa in buze aud un: "Maaami!" de departe. 

Evident ca m-a trezit fi-mea inainte sa imi dau seama cum as arata cu buze de Marinela Nitu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu