joi, 19 decembrie 2013

...

Azi am zis ca tac... Nu de alta dar, am postat de 2 ori ieri... Dar, ma jur ca nu pooot! Drept urmare:

  • am lasat-o mai moale cu pusul lucrurilor la locul lor ca a fost mucioasa si nervoasa in ultima vreme.
  • Azi fac ceva ce am urat dintotdeauna: CALC! Daca nu s-ar fi inventat calcatul rufelor si spalatul vaselor as fi fost muuult mai fericita!
  • Vine Craciunul, si eu iar nu am facut nimic. Dar, nu-i problema, se termina in 2-3 zile.
  • racita sunt in continuare, am descoperit ca picaturile de nas pt copii (Vibrocil adica) functioneaza si pe adulti, daca iti torni cate o galeata in fiecare nara. 
  • Azi noapte am dormit bine, asa ca acum am chef de vorba.
  • Azi iar e ceata si frig... ma intreb daca pana la 1, cand culc eu pustoaica, da soarele.
LE: Daaaa, a dat soarele pe la 2. Numai bine ca fi-mea dormea deja!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu