duminică, 13 decembrie 2015

Lidl

- Mami, tu nu l-ai vazut niciodata pe Mos Craciun?
- Paai, nu cred...
- Atunci stii cum facem? Tu te costumezi in Bianca, si o sa avem doua Biance, apoi inveti poezia pt serbare si mergi la serbare in locul meu. Si acolo o sa fie si mosul... Si asa o sa il vezi si tu...
- si mosul nu o sa stie ca sunt eu costumata?
- Nu cred.
- Si daca nu va sti, atunci o sa imi dea mie cadoul tau.
- Aaaa, da, dar tu esti draguta si mi-l aduci mie acasa.
- Mhm... Asa facem... Dar unde gasim noi costum de Bianca? Ai tu?
- Nu. Am crezut ca ai tu!
- Nici eu nu am. Cred ca avem o problema... Cum o rezolvam?
- Nu avem nici o problema... Of mai mami, repede te sperii si tu. Cumparam un costum de Bianca si gata!
- Pai, si unde gasim noi costum de Bianca?
- Cum unde. La Lidl gasim orice, cumparam de la Lidl si gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu