marți, 22 decembrie 2015

OOO brad frumosss!

A venit vartejul inapoi acasa. Rezultat? Sora'sa n-a mai urlat.
-Mami, ai montat bradul? Oauuu, ce frumos eee... Pot sa il impodobesc eu?
Am dat jos bradul de pe masa pe care statea cocotat, i-am dat cutia cu ornamente si am lasat-o in pace. A venit la mine dupa 10 min (pe ceas).
-Mami, gata, am terminat! Vii sa vezi?
In 10 minute fi-mea a impodobit bradul. Tot. Si arata atat de bine ca nu vreau sa schimb fix nimic la el. Mie mi-ar fi luat cel putin o ora sa il fac sa arate asa. Si inca o ora sa ii fac mici ajustari si modificari.
-Maami, pot sa dorm singurica cu bradul meu?
- (adunadu-mi repede fata de pe jos) Esti sigura?
- Da, nu mai vreau sa vina tati la mine, daca ma trezesc noaptea si imi e frica am lampa curajoasa si bradutul meu care sa ma apere.
- Ok! Te iubesc!
A adormit la 7 (s a p t e) jumate cu capul sub bradul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu