miercuri, 30 decembrie 2015

Noaptea tarziu

Lidia la 9 se trezeste, suge dintr-un san, face caca muuulta, apoi adoarme lemn.
O pun in patut cu gandul ca trebuie sa se mai trezesaca in curand sa ceara si sanul 2 si o schimb atunci. Ciuciu. 
Se trezeste pe la 1.
O schimb si o pun la san.
Face din nou caca.
Apoi adoarme fericita cu sanul in gura.
O las in treaba ei.
Pe la 2, se trezeste Bia urland din camera alaturata ca ea nu mai doarmeee. 
Radu o expediaza la mine pe motiv ca cineva trebuie sa fie bad cop la noi in familie. El e the best cop.
O culc si ma culc. 
La 6 se trezeste iar Lidia sa manance. 
O pun la san in somn (al meu, nu al ei ca nu mai tin minte cand am efectuat operatiunea asta). 
La un moment dat o aud pe Bia intrebandu-ma daca e dimineata. 
Realizez ca dorm si eu si Lidia. 
Eu dorm cu copilul in brate.
Copilul doarme cu sanul in brate.
Zic nu, mut Lidia in patut si ma intorc cu spatele la Bia si ma culc. 
Era 7. Bia se trezeste, imi arata ca e lumina afara si imi cere mancare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu