vineri, 1 ianuarie 2016

Revelion

La 7 a adormit cea mica, la 7 jumate s-a trezit si n-a mai vrut sa adoarma. La 9 a adormit cea mare, istovita de atata revelion. Am dat mancare la cea mica si m-am straduit sa o adorm. Nu a dorit. Radu plecase deja la restaurant si imi dadaea mesaje imbietoare. Respir adanc, pasez copilul mic, vesel si cantacios la soacra sa il adoarma ea si ma imbrac. cand sa ies pe usa, urla Lidia. O mai iau nitel in brate, regurgiteaza pe rochia mea. Mnoah, o pasez la soacra, ma sterg cu servetele umede (salvatoare de vieti in situatii din astea), si plec. Stau cu grija vreo ora ca nu stiu ce se intampla acasa. Uit de casa cand incepe programul de greceasca romaneasca la restaurant. Incep analiza pe text cu sora'mea prin sms. Ce a vrut sa exprime poetul cu versurile:
" Afacerea inimii mele/ danseaza araboaica meaaaa!" (si ce cauta araboaicele in Grecia?)
" Hai spune-mi ca ma iubesti/ Ca mereu ma vei iubi/ Spune-mi ca sunt viata ta/ Fara tine as muri!" (declaratie de dragoste nemuritoare)
" Unii traiesc pt bani/ Pt bani si bogatii/ eu vreau numai dragoste..." (unde e rima? a ramas in apa?)

Hmm, oare cum suna toate astea in greaca?

Se termina programul de greceasca din aia, bate ceasul miez de noapte, ma ia durerea de stomac si iesim afara la artificii. Pana ajungem noi nu mai bubuie nimeni. In dulcele stil grecesc, cineva sparge paharele de sampanie. 
La 1 suna bunica sa vin sa ii dau mancare Lidiei. Lidia refuza sa manance, urla si se strange de burtica. Ma vede cu parul desprins si cercei lungi. Urla mai tare ca nu stie cine e nebuna care ii infige tzatza in gura. O linistesc cat de cat, o pasez bunicii care o pune pe picioare unde adoarme lemn. Plec linistita. Urmaresc cu interes spectacolul de revelion. Schimb pareri cu prieteni pe care nu i-am vazut demuuult. Pe la 3 mi se face somn si plec acasa. Lidia doarme lemn de la 1, nemancata. Ii dau tzatza, o transfer in pat si somn de voie. La 6 jumate iar se trezeste, o mufez, o mut in patut, dau sa adorm, se trezeste Bia. O trimit in sufragerie si adorm. La 8 face ochi si Lidia. Respir adanc si imi incep prima zi din noul an. 
All in all, mi-a placut maxim, m-am distrat in stilul propriu, as mai repeta experienta de 1000 de ori alaturi de aceiasi oameni minunati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu