miercuri, 20 ianuarie 2016

Ziua ei

- Mami, azi cati ani am implinit?
- Ai implinit ieri 4 ani si 2 luni.
- Si azi cat am implinit?
- 4 ani, 2 luni si o zi.
- Si e ziua mea?
- Pai ziua ta e o data pe an. Atat sarbatorim, ziua in care te-ai nascut. Pe asta o sarbatorim in fiecare an.
- Ba nu e adevarat. A fost ziua mea cand am implinit 4 ani, si cand am implinit 3 ani, si cand am implinit 2 ani...
- Corect, a fost ziua ta o data pe an.
- Dar eu vreau sa fie ziua mea azi... Si maine... Si ieri... Si mereu.
- Pasarico, ziua ta e o data pe an, a fost in noiembrie anul trecut si va fi din nou in noiembrie anul acesta.
- Si mai e mult pana in noiembrie?
- Cam 10 luni, piticule!
- E mult rau 10 luni! De ce nu poate sa fie ziua mea azi? Eu vreau azi...
- Mai Bia, daca ar fi ziua ta in fiecare zi, nu ar mai fi nici o surpriza. Te-ai plictisi repede.
- Dar nu vrei sa ma plictisesc azi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu