joi, 21 ianuarie 2016

Cum se face ordine in jucarii

Bianca are jucarii... multe. Are o lada plina pe balcon. Mai are 2 cutii mari de Pampers pline cu jucarii. In afara de astea Mai are jucarii in camera ei. Multe, asezate frumos pe rafturi (cu astea se presupune ca se si joaca. In 99% din cazuri aceste jucarii sunt imparastiate pe o suprafata de 90 mp, cat are apartamentul nostru. Am jucarii in bucatarie, pe frigider, in chiuveta, pe masina de spalat vase, in spatele aragazului, in baie, in sufragerie, pe hol si bineinteles in cele doua dormitoare. Absolut toate incercarile de a-i explica cum e cu ordinea au esuat lamentabil. Si in 4 ani au fost multe. Ieri m-am enervat din nou. De obicei asta se intampla cand calc pe cate o jucarie cu piciorul gol. Intai i-am zis sa strangem jucariile impreuna. A fost de acord. Apoi eu strangeam jucarii in timp ce ea ma asista si imi povestea ceva despre un inorog magic. Nu punea mana pe absolut nici o jucarie.
- Bianca, cand am zis ca le strangem impreuna inseamna ca pui si tu mana pe jucarii si le pui la locul lor.
- Mami, cand cineva are ceva de zis, il lasi sa termine, nu il intrerupi in mijlocul povestii. Ca uita ce zicea. Si eu nu vreau sa uit. Asa ca lasa-ma sa termin ce am de zis.
-Ok! Dar dupa aia strangi jucariile.
- Mhm... Inorogul pastea linistit si a venit un vrajitor...
- (Dupa ce termina povestea) Bia, acum strangi jucariile?
- Dar sunt obosita...
- Dar inainte nu erai... Hai sa dormi.
- De ce?
- Pai nu ziceai ca esti obosita? Oamenii obositi dorm ca sa se odihneasca, apoi au putere sa isi termine treaba...
- Aaa, eu sunt obosita numai e stransul jucariilor, am energie sa ma joc ca pun baterii noi, vezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu