luni, 26 septembrie 2016

Lectia de zbor

Aseara am cumparat 2 baloane identice de la magazin. Le-am umflat de aceeasi dimensiune, am dat unul Lidiei si pe celalalt Biancai si m-am inchis in bucatarie sa fac mancare. Dupa nici 5 minute aud:
- Maaaamiiii!Lidia mi-a luat balonul.
- Hai sa echilibram problema. Ia-l si tu pe al ei.
- Nuuuu! Eu vreau balonul meu!
- Mama, sunt la fel baloanele.
- Ba nu. Al meu e al meu si al ei e al ei.
- Corect. Ce zici sa faceti un pic schimb? Va jucati fiecare cu balonul celeilalte putin.
- Daaar eu vreau balonul meeeeuuuu!
- Se pare ca si Lidia vrea balonul tau? Nu vrei tu sa o inveti cum ar trebui sa se joace cu balonul ei?
- Ea nu stie?
- Pai nu! Ea e mica si nu stie cum trebuie sa te joci cu un balon. Te-a vazut pe tine cum te jucai cu balonul tau si nu stie ca poate sa se joace la fel cu balonul ei.
- Sa stii ca e mica...
- Vezi? Daca ei balonul ei si te joci un pic cu el siiigur o sa il vrea inapoi.
- Si cu balonul meu ce o sa se intample??
- O sa poti sa il iei inapoi.
- S-a facut! O sa ma prefac ca sunt doamna educatoare si sigur invata si Lidia cum sa se joace... si asa e ea mica si prostuta.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu