vineri, 16 septembrie 2016

Parcul de la posta

- Cat ai tu treaba la posta, pot sa stau eu singurica in parcul din fata Postei?
- S-ar putea sa stau destul de mult la posta, sa fie coada.... esti sigura ca poti sa ma astepti singurica?
- Daaa, sunt mare si Posta e aproape.
- Sigur sigur?
- Daa, am aproape 5 ani. Suupersigur.
- Ok. Daaar... asculta cu atentie: nu vorbesti cu strainii si nu iesi din parc sub nici o forma. Ai inteles?
- Daaa, stiu, o sa fiu cea mai ascultatoare fetita din univers.
....
- Veezi? Am fost foarte ascultatoare!
- Vad. Doar ca esti in sosete. Unde sunt baschetii?
- Mi-a intrat o piatra si i-am dat jos
- Bun asa. Dar, dupa ce ai scos piatra, de ce nu te-ai incaltat la loc?
- Am uitat. Dar nu ma deranjeaza, uite, pot sa ma urc pe tobogan si cu sosetele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu