sâmbătă, 17 septembrie 2016

Reorientare profesionala

- Mami? Gata! Nu mai vreau sa ma fac doctor cand o sa fiu mare!
- Bine papusa! Ce ai vrea sa te faci?
- Nimic. Nu mai stiu. Dar nu doctor!
- Dar ce ai patit papusa? Brusc nu iti mai plac doctorii?
- Ba daa... Doctorii imi plac. De Lidia nu imi place...
- Hopa! Ce ti-a facut de data asta?
- A zis ca vrea si ea sa se faca doctor cand va fi mare.
- Papusa, stii ca Lidia e inca mica si nu stie sa vorbeasca... Cum a zis?
- A zis pe limba bebeluseasca. Dar eu o inteleg.
- Am inteles. Dar stii ca nu exista doar un singur doctor in lumea asta. Puteti fi amandoua doctori.
- Ba nu! Eu vreau sa fiu singurul doctor din lume...
- Puiule, sunt multi oameni bolnavi in lumea asta... Cred ca o sa ai nevoie de ajutor.
- Ajutor da. Doctori nu. Eu o sa fiu singurul doctor din lumea asta. Si Lidia poate sa fie asistenta mea. Sa ma ajute.
- Ma gandesc ca e bine si asa. Dar Lidia vrea sa fie asistenta ta?
- Nuu, ea vrea sa fie doctor... Ooof! Mai bine ma fac astronaut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu