vineri, 9 septembrie 2016

Program

Program azi: trezirea la 7 jumate. Spalat dinti. Cat am baut eu cafeaua ea a molfait o bucata de cas. Am mopuit apoi in bucatarie. A intrat dupa mine incaltata in baschetii lui taxu. Am mai mopuit o data. S-a trezit Bia care a dorit: un ou fiert in apa tare, 5 felii de castravete si o bucatica triunghiulara de branza. M-am executat, a mancat si Lidia un galbenus. Am adunat albusul de pe jos. Am culcat mandra la san. In juma de ora de liniste am bagat la spalat si m-am jucat cu Bia ceva cu curcubee.. s-a trezit si au mancat amandoua struguri. Am adunat strugurii imprastiati in toata casa, le-am imbracat si am iesit afara. La intoarcere am vrut sa le dau ciorba de pui. Au mancat cum au avut chef, am schimbat si dusat Lidia ca avea ciorba si in pampers si in urechi. Apoi nani Lidia, inghetata Bia. Pana sa ma intorc de la adormit copilul (la san of course) Bia a descoperit rondelele de orez si a umplut mocheta, canapeaua si fotoliile de bucatele de orez expandat sa manance si copiii ei. In ciuda protestelor am dat cu aspiratorul in sufragerie. A facut ochi si Lidia, le-am lasat sa se joace cat intind rufele. Avand in vedere ca nu pitisem rondelele de orez au umplut si dormitorul de bucatele de orez. Banuiesc ca au si mancat din moment ce iaurtul l-a aruncat cu lingurita pe gresie ( adica cate o lingurita de iaurt pe jos una in cap, ca doar stie sa foloseasca lingurita) Am strans si am iesit in oras. A mancat un pufulete si o bucata de banana. Ambele capatate ca eu nu iau mancare in parc. La intoarcere dadea ture pe langa aragaz tipand nervoasa papaaaaa. I-am dat paste cu branza si fishfingers  homemade. A mancat doar pestele, cu pastele a varuit un perete. Dupa a mancat 5 boabe de strugure in dus, acu o culc... Lidia (1an).  Ziua voastra cum fu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu